Історія

Васильківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 7 Васильківської міської ради Київської області.

1955 рік Перше вересня.

Тільки десять років минуло після закінчення Великої Вітчизняної війни, а по вулиці І –го Травня нашого міста відкривалась нова будівля – школа. Ім’я школи – середня школа № 7 м.Василькова.

Робітники Білоцерківського будівельного комбінату на чолі з прорабом Каліценком Іваном Нестеровичем, головним інженером Віктором Олександровичем Петровим закінчили будівництво і здали в експлуатацію приміщення середньої школи № 7.

Настав хвилюючий момент – вручення ключа першому директору Столітньому Петру Давидовичу.

Заступником директора з навчально - виховної роботи був призначений Цифанський Лев Соломонович.

Ось і прізвища вчителів, які склали перший педагогічний колектив школи:

Коломієць Володимир Панасович

Панашенко Олена Василівна

Глушич Варвара Григорівна

Сошинська Аглая Пилипівна

Калішек Марія Семенівна

Нечасова Наталія Григорівна

Вареник Леся Станіславівна

Шевченко Галина Вікторівна

Крижанівський Андрій Сергійович

Шерстюк Володимир Володимирович

Крупін Борис Сергійович

Маломуж Анатолій Йосипович

Сливняк Ніна Давидівна

Дехтяренко Олександра Олександрівна

Перед цим колективом стала одна із найголовніших задач – сформувати учнівський колектив.

Колектив учителів формував у своїх учнях активну життєву позицію, передавав їм міцні знання, свою любов до народу, держави. Перший випуск середньої школи № 7 1957 - 1958 рр. налічував 28 випускників.

У кожного із них склалося життя. Спогади випускника першого випуска Калашникова Ігора Петровича 10 класу з виробничим навчанням:

"Дуже дружній колектив класу. Душею його були Цегельний Миколa, Лугіня Слава.

- добрі спогади від спілкування з Войтенко Людмилою, Панашенко Віктором, Шевченко Петром та Алєбьєвою Валентиною, Деледивкою Надією, Сидоренко Аллою, Пугачем Григорієм, Устенко Лідією, Кучерявенко Володимиром, Жилінським Миколою та іншими не менш видатними особистостями;

- мої любі вчителі Глушич Варвара Григорівна, Борухівська Єлізавета Лазарівна, Паньтюхова Лідія Олексіївна, Столітній Петро Давидович, Шерстюк Володимир Володимирович, Цифанський Лев Соломонович. Разом з батьками вони приклали багато зусиль для нашого громадського становлення.

- виробниче навчання наблизило нас до життя і надало самостійності та впевненості в ньому;

- свої знання ми поглиблювали в гуртках з хімії, фізики, іноземної мови;

- добрі спогади від художніх вечорів, яких ми чекали з нетерпінням.

Після школи закінчив Васильківське авіатехнічне училище, після якого шість років обслуговував літаки протиповітряних сил.

Закінчив Київське вище інженерне авіаційне училище військово-повітряних сил. До 1992 року приймав участь в випробуваннях авіаційної та космічної техніки.

Одружений. Маю двох синів і двох онуків."

Йшли роки. Колектив поповнювався новими вчителями. Одне десятиріччя змінювалося іншим. Учительський колектив випускав із стін школи один випуск за другим. У школу прийшли молоді спеціалісти: Зелінська Валентина Степанівна і Романова Тамара Василівна, які стали відмінниками освіти. Це були розумні, мудрі, досвідченні вчителі, які згодом випустили не одну плеяду вихованців, серед яких Костинський Григорій Борисович – директор інституту народної медицини.

Костинський Михайло Борисович, який став талановитим будівельником. Олійник Галина Павлівна, - старший учитель російської мови та літератури, відмінник освіти. Нині працює в середній школі № 3.

У 1963 - 1986 рр. очолював колектив Гордина Григорій Іванович. Педколектив, яким він керував протягом багатьох років працював без другорічників і досягав високого рівня якості знань учнів. У цей час створюється Клуб Інтернаціональної Дружби, яким керувала учитель німецької мови Терещенко Майя Ісааківна. КІДовці підтримували зв’зки не тільки з дітьми союзних республік, а й з дитячими організаціями Німеччини, Угорщини, Куби, Болгарії, Польщі, Чехії. Учні не тільки листувалися, а й здійснювали обмін делегаціями. Проводилися фестивалі республік, під час яких учні переконувались у братстві та дружбі народів.

/Files/images/гордина 2.jpg

З 1964 року в школі існував загін червоних слідопитів. Вони провели велику пошукову роботу і, як результат, у школі спочатку було відкрито кімнату бойової слави, а потім і музей двічі Героя Радянського Союзу С.В.Хохрякова.

У тихому парку нашого міста стоїть обеліск. Прийде сивий ветеран, схилить голову, згадає своїх бойових товаришів, які віддали життя заради великої Перемоги. Пройде жінка, зупинившись, змахне непрохану сльозу і згадає сина або чоловіка, які вічним сном сплять десь в білоруській, молдавській або болгарській землі. Пробіжать діти, віддадуть піонерський салют з глибоким почуттям вдячності, хвилиною мовчання вшанують пам‘ять двічі Героя Радянського Союзу С.В.Хохрякова.

Лінійка Пам’яті закінчилась, але пошукова робота продовжується, тому що наш девіз “Ніхто не забутий, ніщо не забуто”. Ця робота проводилася під керівництвом класних керівників: Шевченко Г.В., Надоленко П.О., Панашенко О.В., Абаржі М.І., Романової Т.В.,

Саган Н.Г., Олінькіної Т.І., Кривошеї Р.Ю., Соколенко В.Г.. Очолював пошукову роботу Чихачов Олексій Варфоломійович, відмінник освіти України, нині покійний. Олексій Варфоломійович був вчителем військової підготовки, а потім – учителем виробничого навчання. Школа встановлює тісні зв‘язки з шефським підприємством – заводом “Холодильник”. На базі підприємства учні здобувають професії слюсаря – збірника і електромонтажника. Школярі під час літніх канікул могли повністю виконувати роботу спеціалістів.

Учительському колективу надається висока оцінка – школа стає опорною школою з навчально-виховної роботи в області, отримує знання високої успішності і зразкового порядку, а директору Гордині Григорію Івановичу присвоюється почесне звання Заслуженого вчителя Української РСР.

Наступають 80-ті роки – роки реформи школи, очолює навчальний заклад із 1986 року Тітов Олександр Валентинович, а поряд із ним працюють заступники з навчально-виховної роботи: Абаржі Марія Іванівна, Олінькіна Тамара Іванівна, Шемберко Наталія Володимирівна, які продовжують роботу в кращих традиціях школи № 7.

Математик школи Кривошея Раїса Юхимівна – талановитий учитель, який прищепив трьом поколінням мікрорайону школи № 7 любов до цариці наук - математики. Не раз її вихованці представляли школу на обласних олімпіадах. Рано пішовши з життя, вона залишила світлу пам’ять у серцях своїх учнів. Педколектив працює в напрямках краєзнавчої роботи. Керівниками є вчителі історії – Цингарюк Лідія Василівна, Тітова Любов Миколаївна.

Школа досягає успіхів у спортивних змаганнях. Тітов Олександр Валентинович докладає всіх зусиль для укріплення матеріальної бази закладу. За час його праці на шкільний території з‘явилася чудова новобудова – велика, світла шкільна їдальня, яку залюбки відвідують діти та учителі.

1989 рік. Школа приймає досвідченого, мудрого педагога та директора Казьміну Євгенію Костянтинівну. Ця жінка в складний для держави час, коли відбувається національне та духовне відродження школи, вміло організувала та надихнула роботу колективу на перебудову навчально-виховного процесу. Вона не тільки мудрий наставник, а й прекрасний господар. В школі добудовано кілька класних кімнат, заасфальтовано доріжки. Поряд з Євгенією Костянтинівною працюють заступники з навчально-виховної роботи: Петруня Людмила Іванівна, Пономаренко Ніна Михайлівна, Слончак Алла Миколаївна.

Колектив школи З НИХ:

40 ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ;

З вищою освітою – 37;

З середньою – спеціальною – 3.

З НИХ МАЮТЬ КАТЕГОРІЮ:

Вищу – 27;

І – 4;

ІІ – 3;

Спеціаліст – 3.

ПЕДАГОГІЧНЕ ЗВАННЯ:

Учитель – методист – 9

Старший вчитель – 12.

Схема якісного складу педпрацівників

НАГОРОДЖЕНІ:

- Почесним знаком “Відмінник освіти України” – 10;

- Грамотами МОН України – 7;

- Грамотами обласного управління освіти Київської облдержадміністрації – 7;

- Грамотами відділу освіти Васильківської міської ради – 10.

ПЕРЕМОЖЦЯМИ ТА ЛАУРЕАТАМИ КОНКУРСУ “УЧИТЕЛЬ РОКУ” СТАЛИ:

2009 рік – Полгуєва Людмила Борисівна, вчитель музики;

2010 рік – Хворост Катерина Анатоліївна, вчитель математики;

2011 рік – Бобир Наталія Юріївна, вчитель початкових класів;

2012 рік – Бурковська Людмила Віталіївна, вчитель англійської мови.

ПЕРЕМОЖЦЯМИ ТА ЛАУРЕАТАМИ КОНКУРСУ “КЛАСНИЙ КЕРІВНИК РОКУ” СТАЛИ:

2011 рік – Богуненко Тетяна Вікторівна, вчитель української мови та літератури, класний керівник 9 – А клас

Основними завданнями роботи вчителів є оволодіння сучасними технологіями проведення уроків та відродження національної культури, традицій. В основі роботи класних керівників лежить родинне виховання.

За 56 років свого існування зі стін школи випустилося 4295 учнів. Із них - 278 учнів отримали золоті та срібні медалі. Серед них відомі люди України: професори, лікарі, вчені, генерали, директори заводів, учителі. Багато наших випускників-юнаків стали військовими, адже найсвятіший обов’язок – охороняти свою Батьківщину.

З глибоким сумом і великою шаною згадуємо випусників нашої школи: Дармостука Анатолія Володимировича, Семенця Миколу Григоровича, Березанського Павла Миколайовича, учасників бойових дій в Республіці Афганістан, які загинули, виконуючи інтернаціональний обов’язок. За мужність і героїзм, проявленні під час виконання бойових завдань нагороджено: молодшого сержанта Семенця М.Г. орденом Червоної Зірки; рядового Дармостука А.В. орденом Червоного Прапора (посмертно). Вічна пам'ять нашим землякам…

Меморіальна дошка на честь загиблих воїнів – інтернаціоналістів, випускників школи

Наша школа йде в ногу з сучасним часом. . Проблема, над якою працюємо: "Формування інформаційно-комунікативних компетенцій учнів".

Основними напрямками цієї роботи є:

1. Набуття учнями сучасних знань, вироблення умінь і навичок та їх застосування.

2. Забезпечення реалізації права кожного учня на одержання освіти у відповідності до його потреб і можливостей.

3. Підвищити якість навчання школярів за рахунок засвоєння навчального матеріалу за допомогою його ефективних технологій навчання, забезпечення успішної самостійної роботи кожного учня.

4. Посилити вплив школи на соціалізацію особистості школяра, його адаптацію до нових економічних умов, самовизначення у відношенні до майбутньої професії.

МЕТА

Створити умови для розвитку компетентностей, як загальних здатностей, що базуються на знаннях, досвіді, цінностях, схильностях, набутих завдяки навчанню.

Тому діяльність учителя на уроці і в позаурочний час має бути спрямована на те, щоб:

- навчити учнів визначати, розуміти, а потім самостійно ставити перед собою завдання;

- вчити учнів використовувати раціональні способи роботи, які сприяють успішному оволодінню матеріалом;

- формувати в учнів навчальні мотиви, пізнавальний інтерес, бажання вчитися, відповідально та свідомо ставитися до процесу навчання.

ЗАВДАННЯ

- Впровадження педагогічної співпраці, співдружності , діалогу;

- Розробка і реалізація комплексних програм сприяння розвитку учнів;

- Формування здорового способу життя молоді (охорона здоров'я та підтримка гармонійного розвитку дітей шляхом медико - педагогічної освіти).

- Школа креативного (творчого) розвитку особистості.

- Створення соціального середовища, що забезпечує інтереси та права дітей і молоді згідно з Конвенцією про права дитини;

- Створення необхідних психологічних та педагогічних умов для всебічного розвитку творчого потенціалу учнів.

НАША ШКОЛА — ШКОЛА РОЗВИТКУ

Г - гідність, гордість

А - активна життєва позиція

Р - розум, радість

М - мистецтво майстерності

О - організованість, обдарованість

Н - науковість, надія

І - ініціатива, інтерес, інновації

Я - якість

ДОСЯГНЕННЯ

Переможці ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін: Кривенко Ірина (10 - А);

ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін І - ші місця з предметів: географія, англійська мова, правознавство, образотворче мистецтво, педагогіка та психологія.

Серед випускників, що повернулися працювати до школи: Верозуб Олена Ярославівна - директор школи; Горіна Лариса Андріївна, Бобир Наталія Юріївна, Бобир Тетяна Іванівна, Дзюба Олена Миколаївна - вчителі початкових класів; Тітова Любов Миколаївна, Цингарюк Лідія Василівна - вчителі історії; Дзюба Любов Федорівна, Вододюк Галина Миколаївна, Петрик Антоніна Сергіївна - вчителі світової літератури; Бондар Микола Іванович - учитель ЗВ, трудового навчання.

ДИРЕКТОР ШКОЛИ:

Олена Ярославівна Верозуб, учитель іноземної мови; кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"; педагогічне звання " старший учитель"; очолює школу ось вже 9 років (з 2003 року), випускниця нашої школи, закінчила школу в 1988 року з золотою медаллю.

Директор школи О.Я. Верозуб

АДМІНІСТРАЦІЯ ШКОЛИ:

Лариса Андріївна Горіна - заступник директора з навчально - виховної роботи в початкових класах, учитель початкових класів, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання " старший учитель".

Ніна Михайлівна Пономаренко - заступник директора з навчально - виховної роботи, вчитель історії, правознавства, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання " учитель - методист".

Людмила Іванівна Петруня - заступник директора з виховної роботи , вчитель географії, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання " учитель - методист".

ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ:


УПРАВЛІНСЬКІ

Оздоровчі програми у навчальному році.

Сучасні педагогічні технології як фактор формування освітнього простору школи.

Іntel - навчання для майбутнього.

Реалізація використання нових форм і методів у навчанні.

ПЕДАГОГІЧНІ

Інтерактивні технології навчання.

Інтерактивне навчання на уроках історії.

Інтерактивне навчання на уроках математики.

Особистісно орієнтоване навчання.

Особистісно орієнтоване виховання.

Розвиток креативного мислення.

Креативне навчання на уроках географії.

ВИХОВНІ

Громадянська освіта.

НА БАЗІ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ ЗОШ І - ІІІ СТУПЕНІВ № 7 ПРАЦЮЮТЬ МІСЬКІ КОНСУЛЬТПУНКТИ З ТАКИХ ПРЕДМЕТІВ:

- Розвиток логічного мислення учнів на уроках хімії. – Підлужна Н.П.

- Інтегровані технології на уроках математики. – Сергієнко Н.В.

- Динаміка активізації пізнавальної діяльності на уроках географії. – Теребун А.І.

- Інтерактивні методи навчання як засіб розвитку і виховання індивідуальної самостійної, практичної особистості. – Цингарюк Л.В.

- Удосконалення форм і методів сучасного уроку світової літератури. – Петрик А.С.

- Застосування сучасних методів навчання на уроках української мови та літератури. – Богуненко Т.В.

- Застосування сучасних методів навчання на уроках світової літератури. – Вододюк Г.М.

- Розвиток індивідуальних творчих здібностей молодших школярів на уроках читання. – Горіна Л.А.

- Уроки позакласного читання в початковій школі. – Рихтик З.М.

Бібліотека… Серце завмира,

Коли пірнаю в тишу таємничу,

Святилище пізнання і добра,

Що в майбуття через минуле кличе.

До дива знань і мрій, о друзі, йдіть!

Високий дух летітиме далеко…

Аби сказати: “Зупинися, мить!”

Кажу лише: “Живи, бібліотеко!”

Ми раді Вас вітати у цій світлиці І дарувати хліб із золота - пшениці!
Кiлькiсть переглядiв: 1695